Thursday, August 24, 2017

दु:ख र पिढाबाट मुक्ती कसरी ?

दु:ख र पिढाबाट मुक्ती कसरी- बुझौ विजयजीको अनुभवमा

म भक्त ब्रजकिशोर (विजय) सुपुत्र श्री विल्टु साह, गाउँ करुन्याही जिल्ला सिराहा, गा.बि.स. कल्याणपुर, नेपाल निवासी हुँ ।


फेब्रुअरी 2011मा मेरो जिवनमा एउटा घटना भयो । बाबा रामदेवले बताए अनुरुप पायल्स रोगको औषधि केरा र कपुर मिसाएर खाएको थिए, जस्को रिएक्सनले म बेहोस भए । स्टार अस्पताल, सानेपा काठमाडौं नेपालको इमर्जेन्सीमा भर्ना गराइयो । 6 घण्टा पश्चात् मात्र मेरो होस आयो । त्यस अवस्थामा म अर्ध पागल झैं भट्भटाउँथें । मलाई यस्तो लग्थ्यो कि अब सायद म बाँचदिनँ । कमजोर भएर सधैं मुटु कामिरहन्थ्यो किनकी मेरो जन्म जातनै हृदयमा प्वाल थियो । सानातिना घटनाले पनि मेरो हृदयको धड्कन बढ्थ्यो । केही दिनपछी कम्मरदेखी घाँटिसम्मका पछाडीका हाडहरु नचल्ने भए र हाडहरुबाट मेशिनको पुर्जाको जस्तो खट्खट आवाज निस्किन थाल्यो । पुरै शरीर असन्तुलित हुन लाग्यो । म आफ्नो शारीरिक कष्टबाट निकै निराश हुन थाले । यस्तो कष्ट भोगेर बाँच्नु भन्दा मर्नु नै जाति जस्तो लाग्न थाल्यो ।

फेरि मैले किर्तिपुर, काठमाडौंका आयुर्वेदिक डाक्टरसित उपचार गराउन थाले । योग अभ्यास एवं मेडिटेशन समेत गरे तर कुनै फाइदा भएन । त्यस्पछी भारतको सिलिगडिमा डा. च्यांग (न्युरोलोजिष्ट) बाट उपचार गराए । एअ. आर. गराएँ तर पनि रोगको पहिचान भएन । त्यसपछि फेरि हाडजोर्नी विशेषज्ञ डा. लखनलाल साह सित टिचिंग अस्पताल, महाराजगंज, काठमाडौं र डा.रामकेवल शाह संग नेपाल मेडिकल कलेज जोरपाटी काठमाडौंमा उपचार गराए । कुनै पनि डाक्टरले न त रोग पत्ता लगाए न त रोग निदान गर्न सके । म साह्रै निराश भए ।

✌एउटा प्रोजेक्टमा काम गर्दै थिए । त्यो पनि बिरामिका करण छुट्यो । पैसा पनि मनग्गे खर्च भयो । म आर्थिक र मानसिक रुपमा पुरै बिक्षप्त भैसकेको थिए । झारफुक गराएँ र देविदेवता लाग्यो की भनेर पनि देखाएँ तैपनि कुनै लाभ हात लागेन । त्यसै बेला पारिवारिक कलहले गर्दा सबै दाजुभाई छुट्टी अलग भए । चारै तिरबाट दु:ख आईलाग्यो । त्यस पछी मैले सोछे कि अब भगवानले नै यो रोग ठिक पर्न सक्छन, डाक्टर वा झारफुक, ओखतिबाट ठिक हुनेवाला छैन ।

✌मसंग एउटा श्रीमद भगवत गीता पुस्तक थियो । ओशोको पुस्तक पनि थियोे । ती पुस्तकहरू अध्ययन गर्न थाले । मेरो दशा देखेर मेरो परिवार, मित्र, गाउँ समाजका सबै मानिसहरु धेरै दुखित थिए । त्यसै बेला गाउँका एक भक्त ललन कर्णले "ज्ञान गंगा" किताबमा लेखिएको भगवानको अदभूत चमत्कारहरुको कहानी सुनायो र केहि कुराहरु सम्झाँउदै ज्ञान गंगा पुस्तक पढ्नको लागि दियो । ज्ञान गंगा पुस्तक पुरै पढिसकेपछी सबै कुराले मेरो हृदयलाई आशावादी बनाईदियो । सतलोक आश्रम बरवाला हरियाणामा जानको लागि र पुज्य गुरुदेव सित नाम उपदेश लिनको लागी मेरो मन व्याकुल भयो । फेरि एक पटक काठमाडौं गए । त्यहाँको धार्मिक पुस्तक पसल रत्न पुस्तक भण्डार माइतीघरबाट ज्ञान गंगा पुस्तक रु 50 मा किने । फेरि दोस्रो पटक ज्ञान गंगा र श्रीमद्भगवत गीता संगसंगै पढें अनि मलाई पक्का विश्वास भयो कि ज्ञान गंगामा लिखिएका सबै कुराहरु सत्य हुन । स्वयम् विश्वस्त भएँ, शास्त्रानुकुल साधनाबाट नै प्रभु प्रप्ती हुन सक्छ । त्यो साधना प्रदान गर्ने शक्ति यस पृथिविमा, मात्र, पुज्य गुरुदेव सन्त रामपालजी महाराज हुन । मलाई पूरा विश्वास भयो कि कविर साहेब नै भगवान हुन, बाँकी सब कालका साधनासम्म हुन ।

✌त्यसपछि मैले योग मेडिटेसन पनि गर्न छाडें । त्यहाँबाट म र ललन दास दुबैले सतलोक आश्रम बरवाला, हिसार, हरियाणामा फोन गर्‍यौ र यथासक्य छिटो पुज्य गुरुदेव रामपालाजी महाराजबाट नाम उपदेश लिन प्रस्थान गर्‍यौ । म 6 मार्च 2011 मा नाम उपदेश प्राप्त गरि पुर्ण विश्वासका साथ भक्ती गर्दैछु । नामदान लिएर भक्ती गर्नाले मेरो साम्पुर्ण दु:खकष्ट नाश हुन गयो र आज म पुर्ण रुपले स्वस्थ छु । म M.A. पास गरि नोकरीको लागि भौतारिरहेको थिए । नामदान लिएपछी गुरुजिको कृपाले मलाई गाउँकै कलेजमा सरकारी नोकरी पनि मिल्यो । यी सबै सदगुरु रामपालजी महाराजको असिम कृपाले भएको हो । अत: अन्य भक्ती मार्गमा लागेका भक्तजनसित अनुरोध छ कि परमेश्वर कबिर साहेबको भक्ती सदगुरु रामपालजी महाराजबाट नाम उपदेश लिएर गर्‍यो भने जन्ममरण रुपि भयंकर रोगबाट मुक्ती प्राप्त हुन्छ र सांसारिक सुख सम्पती र दु:खको संवत: नाश हुन जान्छ । जय बन्दी छोडकी ! सत साहेब ।

भक्त ब्रजकिशोर - 9841397510
सन्दर्भ सामाग्री: ज्ञान गंगा ।।

No comments:

Post a Comment